Träningsvila

Jag är lite deppig, ledsen, arg och besviken på att jag inte kan träna just nu. Det finns såklart framsidor och baksidor av allt och en baksida av att träna mycket är att jag blir fan en jobbig jävel när jag inte får träna. Det får mig på sämre humör, det gör mig trött, grinig osv. Man blir van vid att få ta slut på sig, använda kroppen och få dessa fantastiska endorfinkickar som träning ger!
Jag har inte kört crossfit på två veckor, eller jo i onsdags men de passet slutade ju med att jag blev halt typ ;) Så kan det gå när man är lite dumdristig!
Men bara att lära sig av misstagen och försöka se det positiva. Mycket vila kommer resultera i en återhämtat kropp och en massa motivation och sug på träning :D och även tid till att göra annat då jag de senaste dagarna pluggat mer, städat hemma osv ;)
Så hörrni, träna är fantastiskt kul och bra för oss men sen måste man lyssna på kroppen. Jag lyssnade lite för sent så därför sitter jag nu här. Men sen sa en klok vän "vila nu i tre dagar ordentligt, annars får du kanske vila tre veckor". TAGET sa jag då!
 
Jag motiverar mig just nu genom att kolla på bilder, och minnas att jag är stark egentligen.. Känner mig lite som en köttbulle som är lika stark som ett kokt spaghetti just nu ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0