Trail-löpning

Igår så tog jag och Johanna bilen till Kilsbergen för att springa lite i skogen (så kallad trail). Vi åkte till Ånnaboda som är ett rekreationsområde/berg ca 2 mil utanför Örebro, där det finns löpspår, sjöar, MTB-spår, skidbacke (tror jag) och massa längdskidsspår. Värsta guldgruvan och så trist jag inte är där oftare! Jag verkligen älskar såndär miljö, jag mår så fantastiskt bra av att vara på sånna platser. Jag liksom bara ler och studsar fram när jag är där. Verkligen min favoritmijlö :D Speciellt en sånhär kall höstig fin dag! Det ger sån bra energi också, man blir så glad och pigg :)
Vi diskuterade faktiskt de jag och Johanna, att löpning och framförallt i skogen (eller ute) är det som ger mest energi. Man får ju liksom motion, frisk luft, sol (förhoppningsvis), avkoppling och styrketräning (om det är mkt backar) på en och samma gång :)
 
Johanna :) 
Och en till Johanna 
Men alltså kolla här då.. Minns ni att jag trillade för
ett tag sen när jag och Frida va ute o sprang?!? Ah men samma sak idag.... Alltså lyfter inte jag på fötterna när jag springer?! Ni kanske har nåt bra svar på de ;) Men ne, förmodligen gör jag inte de! 
Men inte så ledsen för de, för såhär glad blir man av att springa i skogen!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0