Göteborgsvarvet 2015

 
När man har uppnått ett mål, genomfört det lopp som man haft framför sig kan man känna sig lite tom. Post marathon depression eller nåt. Jag har väl inte kännt av de direkt (kanske för jag inte tränat mot de så målinriktat och så länge), men jag kan ändå känna att anspänningen och spänningen har släppt. Liksom lite "nu då?". Vad ska jag göra här näst? Jag älskar att få prestera, att uppnå mål och att göra saker jag blir stolt över. Så funkar jag och motiveras. Så därför har jag nu bokat ett nytt lopp och det blev Göteborgsvarvet. Sprang de 2013, men missade anmälan förra året. Känns som lagom att ta en halvmara först, marathon får vänta lite ;) Det ska bli kul för nu har jag ett gbg-varv i bagaget och ett marathon. Därmed vet jag lite vad det innebär och hur jag funkar under dessa lopp. Målet kommer för Göteborgsvarvet därmed inte vara överlevnad ;) Just nu har jag siktet på sub 1 h 45 min. Att alltså springa under denna tid, de borde jag fixa ganska lätt :) Nästan så jag skulle klara de nu tror jag! 
 
Ni kanske vill hänga på? Hittils är det jag och Miccisen. Förmodligen blir det en hög från Crossfit Örebro också, om dom inte bangar ;)
Göteborgsvarvet är en riktig löpfest och det var riktigt kul att springa måste jag säga. 2013 då vi sprang va jag i riktigt dålig form och gillade knappt löpning men tyckte ändå de va kul :D Det är förresten i slutet av maj så sommarformen får du på köpet ;) O du har ju massa tid att träna tills det är dags!
 
Såhär såg vi ut 2013.. Alltså?! Hahaha.. De blir andra bullar 2015 ;) Lite bättre uppladdning, hur vi laddade inför detta lopp är preskriberat ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0