10 h kvar

Ready or not, imorgon så gäller de :D
Jag börjar känna mig aningen förvirrad och stressad = nervös!! Men kul och framförallt är jag nyfiken på hur det kommer va, kännas osv :D
 
Vill du följa mig imorgon så har jag startnummer 324. Man kan följa mig i appen hbgm (Helsingborg Marathon). Utöver de så kommer miccis, frida och Nicole ta över min instagram och uppdatera där hur de går, där heter jag @jortenw :) Starten går 10:00. Hoppas vi hörs glada i hågen imorgon :D 
 
Ikväll har de käkats pizza som uppladdning :))
Sen fredagsmys med världens bästa supporters!!!! 
Niles
2014-09-12 @ 23:07:28
URL: http://theniles.se

Första gången jag ser pommes på en pizza? E det gott???

Elin
2014-09-12 @ 23:20:25
URL: http://elinshealth.blogg.se

Är det gott med pommes på pizza? Har aldrig testat men det ser ju ganska gudomligt ut alltså! Lycka till imorgon förresten!

Svar: Ja det är faktsikt jättegott :D tack så mycket!
Johanna wadegård




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0