1 dag och 10 h kvar

Okej, då är jag färdigpackad. Typ.
Ikväll har jag gått en liten prommis, varit på yoga och sen stretchat och rullat ben och typ hela kroppen! Den minskade träningen de senaste gör att jag blir stel och får lite ont. Blir alltid så när jag slutar (drar ned på) träningen. Träningen ger ju ändå "gratis" stretch osv genom att man drar saker, sträcker upp, lyfter osv! Så de va skönt med lite uppmjukning idag :)
Annars känns de bra nu. Men det kommer lite vågor över mig då och då. Dels av nervositet, men mest av typ tacksamhet och att jag är rörd. Alla fina ord, pepp, lyckönskningar och alla som tror på mig. Aa jag vet inte hur många ggr jag kännt tårarna bakom ögonen idag. Så tack allihopa och det är alla fina ord och lyckönskningar och er jag kommer tänka på när jag vill ge upp på lördag :D Det är ni som bygger mitt pannben! Eller jag bygger upp de utav er och era ord! Så tusen miljoner tack nu och antar det kommer komma många mer tack och ännu mer känslor på lördag ;) Men även om jag är nervös, lite rädd och känner omg då och då så är jag sjukt jävla pepp och längtar till lördag! Och denna känslan och pirret inför en tävling är så härlig :D
 
Imorgon åker vi!!!! Jag och mitt fantastiska supporterteam miccisen och frida! Så fantastiska är ni som följer med till Helsingborg en helg bara för min skull! Guld är ni tjejer :)
 
Såhär vig (ovig)  är jag ;) haha
Det viktigaste: rosa outfit och massa enervit 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0